FuriousWordPressRipper

Nicușor Dan

Posted in Uncategorized by FuriousWordPressRipper on 06/06/2012

Hai că așa ceva nu se mai poate!

M-am înșelat grosier. Am mușcat momeala precum guvidul, adică cu totul. La puțin timp după ce am postat textul despre opțiunea mea electorală, m-a sunat un amic și mi-a spus ”Mă, tu te-ai prostit sau ai început să tagi pe nas?”
Mă rog, dupa o scurtă discuție, m-a pus să ma informez despre persoanele care stau în spatele ”puișorului” Dan. După ce am făcut-o, l-am sunat și am recunoscut, precum Emil Bobu: “Am fost un dobitoc!”
Mărturisesc că nu mă așteptam să recunosc atât de multe nume apropiate penalului Vântu.
Păstrez textul inițial în original, mărturie:
Bucureștiul poate da semnalul schimbării, indiferent de cum s-au scris jocurile în subsolurile mizere ale capitalei și în teritoriu. Știu, presiunea este imensă, dar vreau să dorm liniștit, fără să fiu trezit noaptea de propria-mi conștiință. Dacă nu aș fi avut această opțiune, m-aș fi simțit ca atunci când am fost silit să aleg între Iliescu și Vadim. Nu m-am iertat nici până astăzi

Până la urmă, eu cu cine votez?

 

Lasă un comentariu