FuriousWordPressRipper

Găina care naşte pui vii

Posted in Uncategorized by FuriousWordPressRipper on 09/11/2010

M-am săturat până peste cap de dizidenţi imaginari . Uitaţi-vă cu atenţie la clasa politică şi veţi descoperi că, exceptând câteva personaje, cea mai mare parte a acestora sunt exponenţi născuţi cu forcepsul din una şi aceeaşi mamă şi poartă cu ei aceeaşi împletitură genetică a ”sistemului ticăloşit”. Mai nou, aceeaşi mamă se pregăteşte să nască în primăvară un pui de dreapta. Nici nu s-a născut bine, şi ursitoarele prezidenţiale (mă refer la grupul de consilieri prezidenţiali) se îngrămădesc să-i prezică acestuia destinul de călăuză. Un fel de messia cu destin de lider politic pe partea dreaptă. Moştenim, se pare, un model comunist de a face politică, un model desprins total de realitate dar cu o imagine cât se poate de bine cosmetizată.
Reţeta a fost atât de des folosită încât a devenit clasică şi perfect predictibilă. Pe scurt, partidul aflat la guvernare naşte pui dizidenţi cu scopul de a recupera electorii pierduţi în timpul eroziunii cauzate de exerciţiul guvernării. Cine nu execută operaţia vivipară riscă să îmbrăţişeze soarta PNŢCD-ului. Dar cum puiul proaspăt născut nu poate supravieţui fără o aşezare solidă în teritoriu, uşor, uşor, teritoriul îl va urma pe cel născut pentru a-l uza la următoarea guvernare bugetofagă.
În cazul PNL-ului, gruparea dizidentă a lui Stolojan a înţeles din timp că singura lor şansă să ajungă în echipa câştigătoare este să se alipească acesteia şi a marcat un ”L” în coada PD-ului. Valeriu Stoica, acest Ioan Botezătorul al ideologiei de dreapta, ţine predici despre o dreaptă unită şi puternică, iar Crin Antonescu se încăpăţânează să ţină PNL-ul pe stânga, ceea ce va determina ca o mare parte din nemultumiţii PNL-isti din teritoriu să alunece pe pârtia ideologică creată de Valeriu Stoica spre acest nenăscut pui de dreapta.
UDMR a înţeles perfect că o dreaptă unificată îl poate scoate din cărţi şi ameninţă, sub pretextul neasumării legii învăţământului, că părăseşte alianţa majoritară.
De cealaltă parte, puiul Ponta a mimat dizidenţa atât de prost încât PSD-ul a devenit un fel de club al pensionarilor comunişti şi al bugetarilor disponibilizaţi. Pentru că Ponta nu a avut minima inspiraţie să lase porţi deschise şi nativilor de stânga aflaţi în sectorul privat. Greşeală de şcolar.
Cu ce ne ajută pe noi această reaşezare politică? Păi cu mai nimic, pentru că vom obţine un monolit de dreapta lipsit de orice reprezentare reală sau măcar cu un proiect cu efecte notabile în plan social şi pentru că nu se schimbă nimic în teritoriu, acolo unde conteză. Altfel spus, dacă Blaga va câştiga PDL-ul, pe temelia ”stucturilor” se va mai naşte un partid de dizidenţi, un fel de UNPR de dreapta, o altă construcţie politică confecţionată din carton presat.
M-am săturat. E prea mult.

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. TANO said, on 29/11/2010 at 17:49

    partidele politice din romania nu au o doctrina, o viziune.partidele se diferenteaza intre ele prin interese de grup nu prin ideologii.te-am luat in blogroll

  2. dora said, on 15/12/2011 at 11:08

    Salut!

    Mi-a placut radiografia si mai ales gaina….gainile care tot nasc pui vii.De asta mi-am permis sa ma semnez,p’aci.

    • FuriousWordPressRipper said, on 15/12/2011 at 21:46

      Dora, iti citesc toate interventiile de pe blogul Nasului si vreau sa remarc un singur lucru. Major!. Aveti un suflet ca o paine calda. Numai cine nu a scos o paine calda din cuptor, nu stie despre ce vorbesc, aici. Sarutmainile si va asigur de tot respectul meu. Astept ziua cand, undeva, pe scarile Salii Palatului eventual, voi avea ocazia sa va prezint omagiile mele.
      Sa fiti iubita, doamna, ca meritati!

  3. dora said, on 16/12/2011 at 20:41

    Te salut,Furiosule!

    Nu stiu cine n-ar fi incantat la vorbele tale incurajatoare si de mangaiere a sufletului.M-am regasit in calduroasa ta apreciere,dar ma tem ca nu mie mi te-ai adresat.La Nasul eu sunt Profa,cea care semneaza cu nickul de Dora este doar tizul meu. Eu sunt Dora de la copac si de multe ori ne-am intersectat.,noi doi

    A fost o mica neintelegere cu nikurile;cand am vrut sa-mi pastrez numele consacrat pe mai multe bloguri , la Nasul ,platforma nu m-a acceptat,fiindca postase cineva deja cu acel nick si atunci am incercat o alta varianta mai veche cu Dora si profa in acelasi timp -formula folosita mai demult la Patrasconiu si la Evz.N-a tinut nici asa,am ramas cu Profa.

    Nu e atat de importanta explicatia mea,am tinut totusi sa te anunt,si sa ma lamuresc si eu.


Lasă un răspuns

