FuriousWordPressRipper

Un nou început

Posted in Uncategorized by FuriousWordPressRipper on 02/03/2012

În viața fiecărui om vine o zi a revelațiilor, la unii mai multe, ziua când tot ce a clădit în jurul său se năruie și este nevoit să o ia de la capăt. Iată, mi-a venit și mie rândul. Nu știu dacă trebuie să mă bucur pentru șansa acestui nou început sau trebuie sa fiu trist, decepționat, nu știu dacă e firesc să fiu atât de detașat și nu știu dacă mă pripesc când iau această decizie importantă. Poate că da, poate că nu, dar timpul asta frumoas de afară mă îndeamnă să fiu optimist. Și sunt optimist, pentru că nu mai am nimic de pierdut, chiar și în ciuda faptului că spațiul rămas liber în jurul meu este deprimant de-a dreptul.
O zi bună vă doresc și vouă! 🙂

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. nikuelektriku said, on 02/03/2012 at 14:46

    ??????????????????????????????????

  2. FuriousWordPressRipper said, on 02/03/2012 at 15:22

    Nikuele, nimic tragic. În mediul în care traiesc, moneda cea mai de preț este încrederea și în primul rând încrederea echipei în care evoluez. Se pare că am pierdut-o, iar vina este și a mea. Mi-o asum în măsura în care nu am reușit să demontez paranoia acestora și să fac unele copromisuri cu privire la statutul meu. Mă voi asigura, însă, înainte să plec, că toate lucrurile vor fi la locul lor.


Lasă un răspuns

