FuriousWordPressRipper

Traian Băsescu, Sebastian Lăzăroiu şi cele 1001 de procente

Posted in Uncategorized by FuriousWordPressRipper on 30/08/2010

Lăzăroiule, mă Șeherezadă mică ce ești, ia mai spune-o pe aia cu cele 1001 de procente de la prezidentiale, că nu mă ia somnul
–    Șefu, nu vreți, mai bine, să va spun una cu Alibaba și cei patruzeci de …
–    Stop! Până aici. Nu mai vreau să mai aud de moguli și de restul de personaje, că iar imi aduc aminte de curva aia proastă, oarbă și coruptă și nu mai dorm toată noaptea
–    Care curvă, șefu?
–    Mă Lăzăroiule, ce dracu’, mă, iar ai pus botu’ la Chivas?  Păi cine este, mă, curvă, oarbă, proastă și coruptă? Ăă?
–    Nu știu, șefu. Udrea?
–    Nu, mă, găozarule. Păi este Udrea oarbă și proastă? Hai să îți dau indicii, că te văd cam mototol, de parcă ai fi la Realitatea în platou. Despre cele trei grații ai auzit? Ăă?
–    Șefu, n-am pus botu’ la Chivas, să mor dacă am pus, dar nu-mi dau seama nici dacă m-ai fi plătit pe drepturi de autor. Cele trei grații?
–    Da, mă. Hai că ți le spun, că ne prinde dimineața până ghicești tu. Despre Lidia Bărbulescu, Mona Pivniceru și Rodica Stănoiu ai auzit, sau esti și surd?
–     Păi, șefu, astea sunt grații? Astea sunt grațiatoare. E cu totul altceva. Bun. Așa, și? Ce treabă au prospăturile astea cu Udrea?
–    Lăzăroiule, mă, tu ești vegetarian? Că judeci de parcă ai consumat iarbă toată ziua. Las-o dracu’, că ești varză astăzi. Ia, mai bine, mai spune-o odată pe aia cu negocierea dintre Victoraș și Crinuleț
–   Se făcea că repetentul s-a dus la Victoraș să-l roage să fie și el premier.

– Victoraș, tată, hai mă, ne unim forțele și îl dăm jos pe marinar. Tu vei fi peședinte, iar eu premier.
– Bre, nea Antonescu, nu mai insista, că nu ține. Nu mă lasă nenea Năstase. Zice că mai vrea o tură ca premier
– Victoraș, eu nu zic să-i întorci spatele lui Năstase, Doamne ferește! Îl punem în locul lui Geoană, la Senat.

– Nu pot nene! La Senat vrea nenea Iliescu. Zice că vrea să-i facă în ciuda dictatorului. Că dacă marinelul a reușit două mandate  de președinte consecutive, el vrea să fie dublu președinte, simultan, președinte de onoare și președintele Senatului. Să crape pipota dictatorului de invidie.
– Mă, Victoras, uita-te în ochii mei și spune-mi sincer, mă mai iubești?
– Unde ești, bre? că nu te mai văd
– Aici, jos, în genunchi.
– Bre, nea Antonescule, te mai iubesc și azi, fie!. Dar să știi că Daciana a simțit ceva și n-aș dori să se afle …

–    Hă! hă! hă! Lăzăroiule, gata mă, schimbă povestea, moșule, că devine prea erotică. Ia zi-o pe aia cu care i-ai băgat în fibrilații pe talibani. Tu ai inventat-o? Drepturi de autor ai plătit?
–    Da, șefu, eu. V-a plăcut aia cu Scufiţa, Moş Crăciun …?
–    Da mă, i-ai pus pe idioți pe ganduri și nu le-a trecut prin cap niciunuia să adune procentele și să compare diferențele. S-au repezit ca cei șapte pitici să pună botu’ la Alba ca Zăpada. Hă! hă! hă! ce-mi plac poveștile tale!

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. theo said, on 31/08/2010 at 08:49

    FELICITÄRI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    F:F:F: BUNÄ POSTARE.

    • furiouswordpressripper said, on 31/08/2010 at 09:25

      @Theo, deh! Ma antrenez si eu cu intentia sa devin consilier prezidential, pentru ca, la cum stau lucrurile cu Lazaroiu, aceasta Madama Omida a presedintelui, in curand postul va deveni vacant. Cat despre viziunea ”transcedentala” cu acea formatiune politica inexistenta, dar atat de bine cotata in sondajele Lazaroiului, eu nu cred ca vizionarul prezidential se referea la Partidul Poporului.


Lasă un răspuns

