FuriousWordPressRipper

Vă garantez, staţi liniştiţi !

Posted in Uncategorized by FuriousWordPressRipper on 18/06/2009

Bine v-am găsit!

Observ că până şi Iliescu are pagină personală. Acum mă simt şi eu în rândul lumii. De ce mi-am creat cont? Din simplul motiv că, într-una din dimineţi, săptămâna trecută, am primit pe sub uşă o hârtie pe care scria cu litere mari, ca pentru miopi, o informaţie care mi-a dat fiori reci pe şira spinării: ” Români, vi se pregăteşte ceva”
Din experienţă, ştiu că, în momentul când se zvoneşte că ni se pregăteşte ceva, trebuie să mă aştept la ce e mai rău. Aşadar, am trecut în revistă toate relele posibile care se puteau întâmpla. Când am ajuns cu enumerarea la PSD, în mod involuntar, mi-a sărit în faţa ochilor liderul lor spiritual Marian Vanghelie, garantul partidului şi maestrul de ceremonii al social-democratilor. Imediat am trecut în revistă toate variantele posibile şi m-am oprit la cea mai tenebroasă dintre ele: Marian Vanghelie a descoperit  Google, aşadar, în mod logic, în curând îşi va face blog.
După cum îl ştiu eu pe Vanghelie, e în stare să intre şi să vă garanteze pe toţi, fără excepţie. Ce poate fi mai rău?
Să nu o mai lungesc inutil, vă spun verde în faţă că am intrat să vă garantez înaintea lui. Nu vă înghesuiţi, vă rog! Pe rând.

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. turnofftheglory said, on 04/08/2009 at 18:04

    Bine ai venit in wordpress a fost primul mesaj.
    Nu te opri din timiditate. Am suferit si eu de asta la inceput. Exprima-te.

    • furiouswordpressripper said, on 06/08/2009 at 20:08

      Multumesc frumos! Incerc sa sa prind ritmul si sa intru si eu in dans 🙂


Lasă un răspuns

